FAQ

Verzendkosten

 Alle bestellingen worden verzonden via TNT post. De prijzen voor de verzending zijn dan ook gebaseerd op de prijzen van TNT post. De verzendkosten bij badkameraccessoiresbesteprijs bedragen € 6,75 per bestelling, ongeacht de grootte/gewicht van de bestelling.

Betalen

Er zijn verschillende betalingsmethodes mogelijk:

1. iDeal
Ideal is de meest makkelijke en veilige methode om betrouwbaar en zonder fouten uw betaling te doen. U plaatst uw bestelling.
En bij de betaalmethode kunt U iDeal selecteren Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de webwinkelier wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald. Uw bestelling wordt dan direct in behandeling genomen.

2. PayPal
Met PayPal betaalt u snel en veilig online. U kunt PayPal gebruiken om te kopen en te verkopen.
PayPal beschermt u tijdens het online winkelen

3. Overschrijving
U plaatst uw bestelling en bij de betaalmethode kunt U overboeken selecteren.
Bestelling wordt verstuurd zodra wij U betaling hebben ontvangen.

4. Rembours
Bij betaling onder rembours betaalt u bij aflevering aan de postbode. Door deze handeling is dit de duurste vorm van betaling. U betaalt namelijk € 13,- rembourskosten plus de verzendkosten . Rembours zendingen gelden alleen voor Nederland.

Privacy

Wij hechten grote waarde aan Uw privacy. Alle persoonlijke gegevens worden door ons daarom met zorg behandeld. Wij houden ons hierbij strikt aan alle wettelijke regelgeving die van toepassing is op persoonsgegevens. Op verzoek kunt u deze door ons laten wijzigen.

Wij zullen uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en wij zullen deze uitsluitend aan door ons gecontracteerde incassobureaus ter beschikking stellen in geval van overschrijding van de door ons gestelde betalingstermijn.

Afkoelingsperiode

Wij doen er alles aan om uw bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht u toch af willen zien van uw aankoop, kan dat binnen 14 dagen na aankoop. Dit is de zogenaamde afkoelingsperiode. Deze periode gaat in op de dag dat het pakket door of namens u in ontvangst is genomen. Voor retourzending kunt u het contactformulier hanteren.

Retour sturen of defecten:

Wilt u iets retour sturen stuur ons altijd eerst een email naar zodat wij op de hoogte zijn en u de juiste gegevens kunnen verstrekken voor retour zendingen.

Graag bij uw retour zending uw Order/factuurnummer van de bestelling te vermelden ( deze staat in uw order bevestiging die u via email van ons heeft gekregen )

  • Het artikel compleet en indien mogelijk in originele verpakking.
  • U zorgt dat het product in een doos verpakt word.

Zorg voor voldoende frankering voor de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender.

U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track&tracé nummer zodat u het zelf in de gaten kunt houden.

U ontvangt binnen 1 (één) week bericht van ons nadat uw zending retour ontvangen is.

Klachten

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over onze producten of service.
Mocht dit het geval zijn, verzoeken wij u uw klacht aan ons kenbaar te maken via het contactformulier.

U ontvangt altijd zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen een
reactie op uw klacht.

U kunt uw klacht op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

  1. Vul het contactformulier in. De medewerker van ons zal uw klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.
  2. Nog niet tevreden met de geboden oplossing? Stuur uw klacht dan zo compleet mogelijk per e-mail t.a.v. Hans van Gulick – j.gulick@home.nl  Wij zullen uw klacht nogmaals beoordelen en, indien mogelijk, u een andere oplossing proberen te bieden.
  3. Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk
  4. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend.